Ett rosa bombnedslag

Det har jag hittat idag :D Här är en bild så att ni fattar vad jag menar :


jo faktiskt så är det ROSA dominokex, ja hade absolut ingen aning om att det fanns sådana. Men jag tittade i vårat kexskåp idag och så såg jag dessa xD De ser ju riktigt festliga ut, men smaken är lite annorlunda mot vad man föreställer sig. De hade en väldigt söt smak, det positiva med det är att det faktiskt var riktigt gott att dela kakan och äta delarna var för sig. Det negativa var väl kanske att det helt enkelt var lite för söta xD Men om man är ett sockermonster som jag så gillar man söta saker ;)

Idag har jag varit duktig och arbetat på gården och lastat på söndriga tegeltaksplattor på en släpkärra, det var riktigt svettigt jobb för solen sken så starkt, var tvungen att gå upp och byta kläder för att ja fick så varmt xD

Men nu skall jag sluta skriva och kolla lite till på tv,
bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0