Godnatt!

Nu är det snart dags att sova, men ja är tvungen att uppdatera min blogg innan jag sluter mina ögon och låter mej insvepas av drömmens värld! :D
Det var faktiskt riktigt skönt att ha håltimme första 5 lektionerna idag :D önskar att de vore så alla dagar, hehe :D Undrar när jag skall ta mej tid att läsa dedär finska novellerna då, deadline den 24.8 på dedär skrivuppgifterna som hör till, hmm.. nog skall jag få det att gå på något sätt :D

Kolla in denna länk :
http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=2010G0G000S486A5W00445W2517

börjar känna av nerverna inför studenten nu :O Men ja känner även av mina trötthetsnerver nu så det är bäst att jag avslutar, men ja lovar att skriva mer i morron ;D

Gonatt världen, hoppas att ni får en bra natt och till er som stiger upp nu får jag väl säga godmorgon ;)

Till sist skall jag ladda upp en riktigt udda bild på mej, jag ser väldigt seriös ut ;D


Hello I'm agent 007, and yes I'm a woman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0