Hej hopp!

Idag har jag kollat Harry Potter och halvblodsprinsen på bio! Filmen var riktigt bra :) Men usch vad alla i biosalongen blev rädda på ett ställe xD Men det var inga som helst fel på filmen, längtar redan efter nästa, fast synd att det inte är så många Harry Potter filmer kvar. :(

Imorgon har jag kort skoldag, två lektioner bara :D Ser fram emot det, särskilt att ha hela eftermiddagen ledig ;D
Men har ändå ett och annat att ta hand om för det..

Skolfoto på fredag, undrar vad jag skall ha på mig :O Får väl bli något vanligt men fint på samma gång, får se vad ja lyckas komma på! :) Förrästen skall jag färga håret oxå, men ja har inte bestämt mig för om det skall bli före eller efter fotograferingen :P ifall det inte blir nå bra är det inte direkt kul att ha det som minne resten av livet på skolfotografi xD Men förstås skall jag ju färga håret rött som alltid, men det kan ju alltid vara något fel på färgen så att jag får orange hår istället, man kan aldrig så noga veta ;) Får se vad framtiden medför åt mig..


Saknar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0