Hejsan bloggvärlden!

Nu sitter jag här i mitt rum, klockan är 20 före 12 och jag känner mej bara en aning trött xD Jag läste just de två sista kapitlena i en shopaholics bekännelser och nu skall jag kolla filmen, fast först måste jag ju skriva detta blogginlägg klart ;)
Min cykeltur till K-stad och campingen gick helt bra, men det var besvärligt att äta glass i solskenet för det bara rann glass hela tiden xD Men jag lyckades undvika att klotta på mina kläder i alla fall :D Hemvägen var inte lika kul, för då hade jag motvind och det var riktigt kämpigt på vissa ställen måste jag säga + att när jag var halvvägs hem så kapade telefonen och då kunde jag inte lyssna på mer musik :P Vilket betydde att jag var fast i mina galna tankar resten av vägen hem, och tro mej, det är inte alls kul att vara fast i mina konstiga tankar ;D Men jag klarade mej hem i alla fall och tur var ju det, eftersom det var jag som skulle fixa maten åt familjen idag xD
Jag gjorde en köttfärspaj med litet hälsosammare pajdeg med grahamsmjöl och olivolja, jag måste säga att det blev riktigt gott :D Här är en bild på min paj :



Pajen innehåller köttfärs, gul paprika och skinka :D


Men nu är det dags för mej att kolla in dendär filmen som jag har längtat efter att se hur länge som helst XD Så gonatt till allihopa där ute och ta en trevlig morrondag ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0