I see you! ;)



Idag såg jag en död trollslända som var som förstenad. Den måste ha varit död för ja petade på den med moten ganska länge och den rörde sig inte, är dessutom ganska säker på att den prasslade lite, ungefär som ett torkat löv xD Jag tänkte ta en bild på den, men jag skulle bara gå till affären först (300m bort) och handla nå ingredienser till maten som jag skulle laga. Och då när ja kom hem tillbaka var trollsländan borta :/ Kan hända att min katt åt upp den eller nåt, för hon satt i alla fall där i närheten och såg skyldig ut, men sen försökte hon se gullig ut och rullade sig i en jordhop ;D Cats you have to love them ;)
Idag har jag varit otroligt duktig och skrivit nästan 2 hela A4 sidor dataskriven text, novellanalys på Finska med storlek 12 på texten. Det tog säkert 3 h. Och så har ja en till uppgift att göra oxå, men allt skall egentligen inte inlämnas förrän den 24.8 så jag har bra med tid på mej ännu;D

Oj va klockan är mycket nu, vart har min tid tagit vägen? :O
imorgon skall jag införskaffa mej ett par simglasögon och börja träna simsätten 2 ggr i veckan ;) Nu skall man väl bli någorlunda slimmad :D


Hejdå och god Natt alla som läser detta just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0