Nu är sommarlovet slut

Imorgon är det första skoldagen, egentligen känns det inte så betungande, kanske för att det är sista året i denna skola :P Men ja i alla fall kan det bli rätt kul xD
Så vad har jag gjort då idag, denna sista sommarlovsdag?
Jo jag har plockat 15 liter röda vinbär, krattat ihop pyttesmåtegelbitar som gått sönder när vi tog ner plattorna från taket, jag krattade i ca 2 h och jag fick blåsor på tummarna,( hoppas vi inte måste skriva nå mycket imorron ;D )
Kvällen avslutades med en glass på camping och därefter paris hiltons my new BFF. Rätt person vann tyckte jag ;D Vanessa var faktiskt ganska läskig och stalkeraktig.
Oh by the way så körde jag ju bil idag oxå, bilskolan ;D Det gick väl ganska bra skulle jag säga, men det finns mycket som skulle kunna förbättras ;)

Men nu skall jag surfa runt lite på nätet innan jag går och lägger mej, behöver min skönhetssömn inför skolan imorron så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0