R.I.P Farfar <3

Min farfar har stilla avlidit i sömnen.
Han blev bara 74 år, men på grund av sjukdom har han varit mycket dålig på senare år.
Mot slutet kunde han knappt sätta sig upp i sängen.
Jag kommer alltid sakna dej, du har en speciellt plats i mitt hjärta <3
Här är en dikt som jag skrev till honom:

Du somnade stilla in från en tids sjukdom.
En ängel kom och tog med dig till himlen.
Nu får du vara tillsammans med din dotter.
Du har det bättre nu, men du kommer alltid att vara älskad och saknad av oss här på jorden.
Vi ses i himlen älskade farfar,
vila i frid <3




Kommentarer
Postat av: Leila (:

Jag beklagar sorgen vännen! <3

2009-08-16 @ 21:58:56
URL: http://leilaah.blogg.se/
Postat av: Azra

Alltså, e va ju jag, Azra som stjecka hede tenn furi.. itt Leila :P men Leila beklagar no sorgen å :)

2009-08-16 @ 21:59:42
Postat av: Lenita

Tack!

2009-08-17 @ 22:11:17
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0