Äckligt med kyla!

Alltså jag måste bara säga att det är äckligt när de e kallt. Nu när jag var ute på promenad så klibbade näsborrarna ihop och kinderna blev iskalla och hela jag blev till en liten isbit. Såklart man får skylla sig själv lite, men man måste ju få motion oxå :O
Vem vill frivilligt bo på ett ställe där det blir - 20 grader på vintern? :P skulle nog väldigt gärna flytta till något varmt land hehe :D Visst e de kul med snö, men jag hatar att frysa. Och på vintrarna har jag ständigt kalla fötter och det är ju inte heller så trevligt xd
Mer snö och mindre kyla vill jag ha nu!:)

Nu har jag inte tid att skriva mera, har en diktanalys att renskriva och den skall inlämnas i morgon!
så godnatt internetvärlden :)

pusshej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0