Alisas Perfekta Dag! :D

Idag började min vän Alisa sin dag med att vakna klockan 08.44 ( observera att julfesten började klockan 09.00) Hon kom sedan rusandes till skolan och kastade sig ner bredvid mej på en ledig stol! Hon hade inte hunnit äta frukost eller någonting, så hon hade med sej en banan som hon åt på julfestens kaffepaus ;) Julfesten tog till ca halv 11 och efter det följde jag med min gode vän hem! När vi kom hem till henne stod jag fascinerat och kollade på medan hon "snabbstädade marsvinen", ja alltså deras burar. Det var riktigt intressant att se på hur hon arbetade, precis som att det vore den mest naturliga saken i hela världen. Så nu har hon rena och glada marsvin,eller ja burarna är rena i alla fall ;)
Nu fixar hon mat åt oss, det blir varma smörgåsar med varsitt glas vin till *mums* rosa bubbelvin ;)
I have a feeling that tonight's gonna be a good night!! :) ikväll ska de partas :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0