American ride

Det är en bra låt. Ni som gillar countrymusik och sånt att ju lyssna på den. Det är Toby Keith som sjunger den! Och när ni har lyssnat på den kan ni ju lika gärna lyssna på hans andra låtar oxå ^^ Country är faktiskt riktigt bra musik, en väldigt underskattad musikstil. Man måste inte vara cowboy för att uppskatta det :P Men många verkar tro det.. Men ni har fel!! jag är ingen cowboy och jag gillar country :) SUG PÅ DEN DU!!

Nej usch idag har jag en omogen dag^^ känner mig riktigt knäpp i skallen, kanske beror på dendär scullradiator grejen ja gjorde igår på facebook, det visade att ja hade ett ägg i huvudet, alltså är jag en ägghjärna^^ Så oerhört trevligt :D

Jag skrev förrästen inget inlägg igår, för jag kände inte för att göra det, eftersom ja hade en riktigt deppardag igår. Särskilt på kvällen, men Rascal flatts är min terapimusik <3 så det gjorde mig gladare i alla fall^^

Men nu orkar ja inte skriva mer, skriver kanske mer sen ;P

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0