Ananas Surprise!

Okej, det var väl inte helt oväntat att Erik skulle vinna idol? Men Calle var i alla fall en värdig motståndare tycker jag! Creds till båda två för deras låtframförande ikväll :) Jag tycker att det är svårt att avgöra vem som är den värdigaste vinnaren, klart att man smälter när man hör Eriks höga toner, men Calle har ju utvecklats nåt grymt under denna idolresas gång. Fast man behöver ju inte deppa för att han kom tvåa, det har ju gått bra för alla andra tvåor så varför skulle de inte gå bra för denna då oxå? ;)

Nu skall jag skippa idolsnacket och gå över till Lusse snacket :D Imorgon skall vi treorna på gymnasiet, lussa för våra kära lärare :D Tänk va skoj med en hop med fulla tonåringar som står utanför dörren och sjunger luciasånger ;) Jag har inga luciakläder eller nåt så ja tänkte köra me tomtemössa :D Originellt ;D Ser framemot en rolig kväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0