Bildextra

Här kommer en bild på min rosa fluffiga penna, på begäran av en vän! :)

Min telefon är förrästen där bredvid oxå^^
Aah så vackert att titta på båda mina älsklingar på samma gång ;D


Och här är en bild på mina skor, och den resan efter dem slutade nästan i katastrof. Jag fick sladd på bilen och bilen snurrade runt ett varv och vips så hade jag åkt halvvägs ner i diket med sidan före.. Men jag och syrran och bilen klarade oss oskadda, så vi hade tur :) Kanske var det farfar som satt där uppe och vakade över oss<3
Här är skorna i alla fall:


Riktigt bekväma och mysiga vinterskor för endast 38 ege, kul med ett par vinterskor som man inte får skavsår och blödande tår av^^ Och jag slipper kalla fötter oxå (y)

Detta var allt för denna gång, imorron blir de fest hos min kära vän mia :) och jag ska baka en chokladkaka eller nåt att ta med till henne som tack för gästfriheten :)

Ha de gött alla som läser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0