Blogga hela natten blogga hela dan :D

Hinner ju dessvärre inte blogga typ nånting i morgon, så jag måste få skriva av mig lite nu! :) Inte för att någon kanske är inne denna tid och läser bloggar, men om nu någon råkar läsa det här så är det ju kul :D
Jag har förrästen tack vare Idol Calle fått en ny favorit låt, nämligt "Walking in Memphis" den versionen jag lyssnar på just nu sjungs dock av "Marc Cohn". Men jag hoppas att Calle har med den låten på sin idolskiva, jag skall definitivt köpa den (y) :D När det gäller musik så är jag faktiskt ingen nerladdare, har ju mitt spotify som jag använder flera timmar varje dag ;)
Ikväll har jag klistrat upp några julbilder på mitt fönster ( jo jag vet väldigt intressant info) och nu är mitt julfönster fullkomligt xD

Alltså jag borde egentligen inte skriva något blogginlägg nu, för jag har liksom inget vettigt att säga så ja borde kanske ta och fundera vad jag skall ha på mej på julfesten imorgon istället :P Men jag tänker inte vara extra fin eller nåt, orka liksom, de e ju bara ett fjantigt julfest :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0