Brinner snart upp

Alltså det är kokhett här. Jag brinner snart upp, jag måste ju ha feber eller nåt annars skulle jag väl inte ha såhär varmt?
Jag hade till och med varmt när jag gick en sväng till affären för att köpa kaffegrädde åt farmor. Och då är det ju ändå -6 grader där ute ^^
Men det var ändå skönt att komma ut, att andas en annan luft. Det är så jobbigt att vara här inne där alla försöker vara så glada som möjligt :P

Egentligen har jag väl inte så mycket vettigt att skriva just nu, har tänkt sysselsätta mej med att skriva dikter idag ^^

God jul till er som fortfarande tror på julen och så, men till er därute som är som jag så säger jag väl lycka till eller nåt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0