En riktigt bra kväll.

Jo man kan säga att denna kvällen fick en totalomvänding. Från att ha suttit på rummet och tråkat ihjäl sig till att slutligen öppna julklapparna och hamnat i chocktillstånd. Haha jo nu vill ni allt veta :D Jo det är nämligen så att jag fick en ny telefon i julklapp :D Fast jag inte hade önskat mej någon telefon av tomten så fick ja en i alla fall. Och det är en riktigt lyxig telefon måste ja säga. En Nokia 5530 Xpressmusic phone med touchscreen. Wiie är riktigt glad nu!! Denna deppiga jul har helt plötsligt blivit odeppig :D Tack och lov för det ^^
Övriga julklappar för kvällen som jag fick :

bilkörarhandskar, pengar, presentkort till seppälä, ljus, choklad, hårtork, "familjespel", skrivbordlampa, en hel hop med böcker, och x antal nyckelringar :)

En riktigt schysst julafton, som toppade mina förväntingar med väldigt många steg ;)




Nu är jag faktiskt på tillräckligt bra humör för att säga GOD JUL åt allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0