Freeze and Breeze!

Det är namnet på ett slags tuggummi som jag använder mej av just nu. Fick det i lillajulspresent av mamma xD Men de smakar nog riktigt bra :D Annars hade jag idetorka när jag skulle hitta på en rubrik så jag skrev nåt random bara :P Kanske inte bästa rubriken, men det är svårt dethär med rubriker tycker jag :P
Ikväll har jag i alla fall kavlat ut pepparkaksdeg och gjort pepparkakor i alla möjliga former. Mest udda formen vi äger är väl en kattform :D Tänk va mysigt att äta kattformade pepparkakor, man får ju riktig julkänsla ;) eller så känner man sig en smula barbarisk :D Det beror helt på personligheten :D

Jag fasar inför morgondagen, hur skall man orka med 5 lektioner matte? :S är glad att denna period snart är slut för ja orkar inte nå mer med matte, det tar på nerverna xD Jag tänker alltid i sådana matematiska banor när jag kommer hem på onsdagskvällen xD Enda positiva me i morron är väl att man får göra ett besök på gymmet (y) :D

Men nu skall jag gå och lägga mej, eller först skall jag försöka läsa ut en bok som jag har hållit på och läst nu i 3 månader ^^

Hejs svejs, leverpastejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0