Godmorgon bloggvärlden!

Idag är de en strålande ny dag med strålande solsken och fågelkvitter ( eller så inte ) xD
Det är i alla fall en ny dag som erbjuder nya möjligheter, men något solsken har jag inte sett på flera dagar :O
Men det kompenserar jag genom att leka pyroman på kvällarna ;) Har på minst 5 levande ljus som är placerade på olika ställen i mitt rum!! :) Mysfaktorn är skyhög ;) Det enda som fattas är någon att mysa med xD Men nåja, hittar väl nån sån nån gång oxå :D
Men nu skall jag dricka en kopp tee och sen ska jag gå till affären ( 300 m bort) och handla något att äta, funderar på att fixa ihop nå slags tonfiskrullar åt mej :) Och sen skall jag åka till skolan och vara där till ca halv 1. Vad skall jag göra i skolan? joo ja skall skriva en moddeuppsats och så skall jag ha huslig ekonomi, idag skall vi endast ha presentationer så vi vår knappast laga någon mat :(

Men hejsan hoppsan nu skall jag gå, men innan ja går skall jag slänga in en bild på världens sötaste älsklings katt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0