Godmorgon Världen!

Sitter här iklädd mjukisbyxor och nattlinne samt strumpbyxor. Jag har precis ätit frukost, dagens frukost bestod av ett knäckebröd, en apelsin och en kopp te :D Hittills låter det bra, det enda som jag inte är nöjd med är att min förkyldning fortfarande är kvar. :( täppt i näsan och snuvig på samma gång, låter det inte som en dröm? :P + att jag fryser och har varmt om vartannat xD Nåja, får väl se det från den ljusa sidan, nu när det är jullov har jag tid att vara sjuk i alla fall^^
Så vad står på dagens program? Det har jag inte riktigt gjort klart för mig ännu, men jag tänker i alla fall se någon film, läsa någon bok och slå in cecces julklapp!! :D Resten av dagen får bli ett mysterium, nice ;D
Jag hoppas att den snö som finns nu, skall finnas kvar på julafton oxå, det är mycket mysigare med en vit jul än med en grön ^^

Men nu skall jag och mitt smutsiga hår gå i duschen, skriver mer senare idag, ha de bra så länge!!  :)



Pusshej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0