Hejdå Tove!

Synd att Tove for ur idol nu, hon som var så härlig! Men ingen kan klå eriks insats ikväll, Run to the hills va ju helt fantastisk :O Shit han kan sjunga högt å starkt :D Inte var de heller något fel på Calle, men ja gillar Tove mer liksom, hon va ju så gullig :D Men hon bara måste släppa skiva, jag köper den om hon gör det :D Jag skulle nog köpa Calles och Eriks skivor oxå :D + att ja ska ha idolskivan ;)

Imorgon skall jag åka en sväng till Vasa på lite shopping, blev tyvärr ingen krog denhär helgen :/ Ingen som ville följa med :P Men jag får väl spela guitar Hero och sims 3 istället :P Det motsvarar ju ungefär att dricka alkohol *host*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0