Hejhej Internetvärlden!!

Nu sitter jag här, helt proppmätt och är nästan glad. Det enda som stör mej är faktiskt att jag är för mätt. Jag vet att det finns såna som svälter där ute, men det är ett i-landsproblem att vara för mätt xD Visst får man väl skylla sig själv då man äter för mycket, men när de finns mat så skall man äta och om det är god mat vill man inte att de skall gå till spillo. Eller mat i huvudtaget skall inte gå till spillo, ta min goda vän Alisa som exempel, hennes motto lyder : mat skall inte vara någon njutning, det är ett behov! Ni skulle bara se vad hon stoppar i sig :D
Men nu skall jag inte tala mer om hennes matvanor, ;D

Jag överlevde denna skoldag med nöd och näppe, matematiken tar verkligen kål på en *suck*, imorgon har ja 4 roliga lektioner att se framemot :( VILL INTE!! skall bli skönt me jullov, men inte tar matematiken slut för det eftersom matteprovet infinner sig typ första skoldagen eller nåt :P

Men nu skall jag sluta klaga på mitt liv, finn nog de som har de mycket värre än mej xD Men det är liksom så lätt att se allt som är dåligt när man annars har de ganska bra.. ett till i-landsproblem då xD



Oh by the way så har jag söndermuterade ögon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0