helt slut ^^

Har suttit och lagt in massor med musik i min nya telefon ikväll, jag har varit alldeles inne i det i flera timmar xD Vissa låtar grävde ja fram ur nå mappar på datorn medan ja var tvungen att rippa in vissa från cd skivor.. Ja men nu har jag i alla fall nåt på 200 låtar i telefonen, sammanlagt 14 h musik var det :D Jag fixade en fiffig ringsignal åt mej oxå, vill ni veta vilken? :D
Haha okej, ja säger, ni behöver inte gissa. Jag lagde dendär Baloo sången " var nöjd med allt som livet ger.. ", jag hittade den på datorn och var bara tvungen att överföra till telefonen och göra till min nya ringsignal ;) Snacka om att man kommer att bli förvånad varje gång telen ringer och ja hoppas att alla andra blir förvånade oxå ^^


Idag har jag spenderat min tid hos Mormor och Morfar, där mina två spralliga kusiner oxå var + moster och morbror x2. Det var nog riktigt kul, men jag blev lite slut av allt lekande. Vi byggde pussel, ritade bilder på memorykort, spelade memory 2 ggr ( och jag vann båda ;] ) ritade små tatueringar med glitterpennor på varandra, lekte lite med lego, kollade en tingeling film och åt godis. Det sistnämda var ju jobbigast, haha eller så inte :D
En helt okej kväll, fast ja trodde att ja skulle dö av tråkighet eller nåt ^^ Tiden bara rinner iväg när man e upptagen me saker och ting..

Nu ska ja kika runt lite på internätet och fortsätta äta julchoklad!! :)

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0