Hey Baby I know you!!

We know it is our night tonight!!!

Hehe ja, eller så inte ^^, det råkar bara va en rad ur en väldigt bra låt! :D

Nu sitter jag här och är ganska mätt, vi har just varit en sväng till ABC på mat, jag åt Wienerschnitzel med pommes och det var riktigt gott ;) men ja orkar nog med lite julchoklad fast jag är mätt^^ Men det har börjat komma till det stadiet nu då ja bara sitter och äter chokladen utan att känna någon smak av den. Det hör liksom bara till att äta choklad på julen, ja vet inte ens om de e gott länge xD Haha jag är nog riktigt skum jag :D
Men  här kommer en bild på en av dvärgarna i snövit ^^


Om jag är nöjd med denna vet ja inte ^^ det finns väl en del som skulle ha kunnat ritats bättre men.. :P

Kommentarer
Postat av: fuck you i"m from småland

joodå!

Du borde va jätte nöjd! =)

2009-12-27 @ 14:16:42
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0