hihihi :D

Har inte haf tid att skriva något förrän nu, nog för att ja hade två håltimmar medan jag var i skolan men ja orkade inte gå efter någon dator ;) Är man lat så är man :D
Men idag har jag faktiskt varit ganska olat oxå, har varit på gymmet i en timme (y) känner mej som världens duktigaste människa :D Nog för att de finns såna som tränar alla dagar på gymmet, men om det är okej för er så tänker jag vara stolt över min egen framgång istället ^^ .

Har inte så mycket matte läxa tills i morgon, typ 2 uppgifter :D Och de känns skönt att för en gångs skull inte ha en miljon uppgifter, som jag har sådär normalt xD


Förrästen så var det ett sjukt avslut på Desperate Housewives, alltså hur kan man ens komma på tanken att hitta på att ett flygplan ska kracha in i en julfest där de finns massor me människor? och att folk ska dö? :O knäppaste hittills i dendär serien xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0