How could this happen to me?

Det är en fråga som jag ställer mej ganska ofta. Just nu sitter jag och filosoferar om varför jag pront var tvungen att välja denna kemikurs, eftersom provet kommer gå så skit som ett prov aldrig har gått förr.. Alltså ja skojar inte nu, det är svåårt och hur mycket man än sitter och glor på dedär fans reaktionerna så fattar man ju ändå inget.. Det är svårt så svårt och nu sabbar ja hela mitt slutvitsord i kemi.. Varför tog ja denna kurs? Varför var de ingen som stoppade mej, men nää jag är ung och naiv och tänkte att det kunde bli kul att ha lite kemi fast jag inte skall skriva det i studenten.. AAAAARGH hatar mina tankegångar ibland :/

Jag blev så trött när jag pluggade att jag faktiskt somnade, har ingen aning om hur länge jag sov, men det enda ja vet är att jag har varit trött hela förbaskade dagen, och inte får man nu nå mer sömn i natt heller när man måste stiga upp kvart över 6 för att göra sig klar och åka och skriva dedär förbaskade skitprovet........ AAAAARGHH!!!!!

Det enda som ja känner mej nöjd med idag är väl att jag lyckades ta mig ut på en joggingtur idag, och de va faktiskt skönt att bara springa så långt att ja knappt kunde andas, så ja var tvungen att stå stilla och bara försöka få andningen normal igen. Men det va skönt, mitt enda sällskap var den stora runda månen som såg på mig och lyste upp vägen för mig. Det var härligt att känna snön knarra under skorna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0