I guess I just didn't know how I was all wrong

Det är en del ur låten "Who Knew" av P!nk, som alltid har varit en av mina favoritlåtar av henne. Den är ju så bra och det märks kanske att ja tycker det, eftersom jag kan hela texten uttantill (a) :D
Idag känner jag mig duktig, jag har renskrivit en essä till modde som egentligen skall lämnas in i morgon, men jag tänkte vara duktig och lämna in den idag! Skoldagen börjar annars halv 1 för mig idag, så jag har faktiskt sovit ända till halv 11 idag *hehe* men ändå har det inte blivit många timmars sömn inatt, eftersom nattugglan Lenita inte kunde gå och lägga sig någon gång i går :D Men man får betala priset för det idag, känner mej en aning slut kanske, huvudet värker en smula och jag känner mej trött xD Men men, det är endast mig själv jag har att skylla, skulle ju vara elakt att skylla på någon annan ;D
Men nu skall jag faktiskt leta mig till köket och svinga ihop något att äta, såg en förpackning med rostbröd igår när jag kom hem, så jag hoppas att de fortfarande finns kvar :D


Byebye Pusshej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0