I'll meet you at the hotel ;)

Hejhej allihopa, idag är det en ovanligt glad och trött Lenita som sitter och skriver ett inlägg. Trött är jag för att jag inte fick någon vidare sömn inatt, eftersom jag har råkat på en riktig vinterförkylning nu såhär lagomt tills jullovet börjar :P Vaknade säkert 10 gånger i natt av att ja inte kunde andas för att ja var så täppt i näsan, och som att det inte skulle räcka med det problemet så vaknade ja även av att de var för varmt eller för kallt xD Hatar verkligen att va sjuk, eller ja hatar nätterna när jag e sjuk ^^.
Okej nu har jag behandlat den negativa delen, så dags för den positva :D Jag är glad för att vi fick sluta tidigare från matte idag, läraren skrev upp några uppgifter på tavlan och så sa han " när ni räknat dessa får ni åka hem", så ni kan ju gissa att alla slitna matematiker i klassrummet kastade sig på miniräknarna och skrev i häftet så att pennan glöd ;D Allt för att sluta tidigare!! :D Och såklart imorgon är sista skoldagen för detta år :D:D:D superglad över det, för det har varit en extremt jobbig period me 14 lektioner matte / vecka :O
Men det är ju inte lika glädjande när vi har matteprovet första skoldagen efter jullovet då :P bläää xD



Nu lyssnar ja på Pitbull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0