Jag är en hopplös människa :D

Ikväll när jag försökte kolla på en film i lugn och ro, så kom mamma in i mitt rum och började gnälla på om en massa. Något som hon hade särskilt många negativa kommentarer om var mitt klädberg. Alltså hopen av kläder som ligger på min stol. Hon undrade om det verkligen var nödvändigt att ha ett sådant stort klädberg och jag tycker mig ha något minne av att hon kallade mej slarvig eller något i den stilen, men hej hallåå jag är ju bara en helt vanlig tonåring! I min hjärna finns det inget ordningssinne, jag är omgiven av kaos, och jag trivs i mitt kaotiska rum. Men tydligen är det hon som stör sig på min röra, alltså hon bor inte ens i mitt rum, det är jag som skall leva här inne! Jag måste väl få bestämma över min egen röra.
NU sitter jag här och känner mej stolt över att jag ändå sorterade lite i min klädhög ikväll, en del plagg hängde jag tillbaka i garderoben, en del lämnade kvar på stolen och en stor hop, som ligge på golvet nu, har påbörjat sin resa till den berömda tvättkorgen. Men de hamnar där först i morgon, för den lata tonåringen orkar inte föra dit dem just nu ;)



By the way så kan jag inte sova nu, min hjärna virvlar av tankar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0