Jag vill att det skall vara bättre..

Jag är på jakt efter något. Jag vill uppleva något nytt. Jag känner mej instängd och kvävd här hemma. Varför vet jag inte, men det är äckligt att vara här. Jag vill ha spänning jag vill göra farliga saker. Jag tror att jag skall bli som Bella i twilight, hon gör ju allt möjligt skojigt och farligt för att få kontakt me Edward. Inte för att det finns någon som jag vill ha kontakt med, men jag vill göra nåt farligt. Måste bara tänka ut vad jag skall göra.
Är det någon som ha en motorcykel och som vill skjutsa mej? Någon som vet några klippor man kan dyka från? Någon som vet någonstans där man kan hoppa fallskärm? Någon som äger någon björn som jag kan brottas med?

Alltså allvarligt jag dör, ja orkar inte mer med mitt tråkiga liv, jag behöver nåt nytt, kanske nån ny? Vet du något farligt jag kan göra, snälla meddela mej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0