Lenita med Choklad i magen

Nu sitter jag ensam i mitt rum. Stämmningen omkring mig är fridfull. Det är mörkt och flera levande ljus brinner för fullt. Det är riktigt mysigt här nu faktiskt.
Jag har just kollat på filmen Brüno, och jag måste säga att det var en av de sjukaste filmerna jag nånsin har sett^^ och den som inte tycker om att se bögar så skall inte se på denna film. Hela filmen handlar ju om Brüno, som är Bög. Alltså ja sitter här med en "what the fuck" känsla. Jag rekommenderar starkt att ni inte skall kolla på dendär filmen, om ni inte råkar gilla konstiga gayfilmer förstås^^

Idag har jag spenderat en stor del av kvällen hos min kära vän Alisa. Vi gick på en riktigt lång promenad och det var riktigt härligt att vinden bet en i kinderna :D Skönt med en riktig långpromenad måste jag säga!! att motionera bort lite julkalorier är väl aldrig helt fel ^^ Efter våran promenad satt vi bara hemma hos henne i soffan och slökollade på tv och pratade om allt möjligt :) En riktigt skön kväll har det varit.
Men jag måste medge att jag e ganska slut, så det skall bli skönt att krypa ner i sängen och sova^^

Får se vilka äventyr som väntar denna tös imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0