Mätt som en plätt!

Okej, kanske man inte brukar säga mätt som en plätt, det heter väl snarare lätt som en plätt. Men jag var tvungen att komma på en fyndig rubrik xD
Idag har jag dammsugit hela huset (tvåvåningshus) samt städat och torkat damm i mitt rum, höll i gång i 2 ½ timme och de tyckte jag var ganska duktigt gjort av mej *klappar mej själv på axeln* :D Varför städar jag inte lite oftare i mitt rum? Det är egentligen inte så jobbigt att ta dammsugare och suga av dammet av alla mina prydnadsgrejjer, å sen att bar ta en trasa och torka bort allt damm i bokhyllan och på skrivbordet. Tänk så rent å fint det är här nu :D Enda orsaken till att ja inte städar så ofta är väl för att de e så jobbigt, känner mej lagomt slut nu haah :D + att det är trevligt att leva i en svinstia ibland, eller de e i alla fall vad jag försöker intala mej själv.. :D Förutom att ha städat så har jag varit och ätit pizza *mums*, minns inte ens sist jag åt pizza, så de måste va ett tag sen xD Vågad som jag är så tog jag i alla fall en Hawaii, som jag alltid tar oavsett var jag äter pizza. Varför kan ja aldrig förmå mej själv att välja nåt annat? :O Antar att jag är en vanemänniska, en sån som är van att göra en sak och sen aldrig avviker från det :P Eller så e jag helt enkelt kräsen me maten xD
Pizzan var i alla fall gigantisk, jag orkade inte med hela :D Så om man vill ha stora och bra pizzor till ett bra pris så skall man åka till kebabstället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0