Mina käkar går ur led :/

Fattar inte hur man kan vara såhär trött. Jag har trotts allt sovit 9 h i natt, och ändå sitter jag här som en sömdrucken råtta och känner mej illamående. Det känns mer som att jag festat hela natten än att jag faktiskt har sovit en hel natt i sträck. Skulle inte förvåna mej om jag har lågt HB värde ( var förrästen just på vippen att skriva lågt PH värde ) haha, så går det när man läser kemi och räknar uppgifter som handlar om PH och syrakonstanter. Skall förrästen ha kemiprov på fredag, klockan 07.20, :O omänskligt tycker jag, jag fattar inte hur min hjärna skall kunna klara av att räkna nåt då. Jag menar min hjärna funkar inte ens nu, efter 9 timmars sömn, eller när jag tänker efter så har min hjärna aldrig riktigt fungerat xD


Daughtry<3 så sjukt fina låtar :)


NU är det snart dags att åka till skolan, vill inte, vill hellre ligga här hemma i min säng under täcket och tycka synd om mej själv.. xD det skulle vara så mycket enklare att göra det än att sätta sig i bilen, köra 10 km och sedan anstränga hjärnan och försöka skriva en bra bildanalys.. Jag har aldrig skrivit någon bildanalys förut vad jag vet, så jag är säker på att det inte kommer att vara den allra bästa texten som jag skrivit i mina dagar.. :P


Nu är det bara 23 dagar kvar till julafton :O Hoppas de kommer nå snö i år då.. annars blir jag ledsen. Jag måste hitta på något som jag skall demonstrera med ifall de int kommer nå snö. Som en väninna till mamma sa att hon skulle göra, nämligen ta fram sittgräsklipparen och klippa gräset på julafton om de inte är någon snö :D Jag skrattade ganska gott när jag hörde det. Kanske borde jag göra nåt sånt? Men först måste jag skaffa mej en sittgräsklippare då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0