*mums*

Jag tycker verkligen om bananer :D Men de får inte va för bruna för då är de bara äckliga xD Nä lagomt gula nästan lite gröna ska dom va, för då e dom som godast ;D Och min gulliga kisse fick tyvärr ingen banan, men kattmat eller rättare sagt påsmat som innehöll forell och gröna bönor :D Jag undrar just om hon faktiskt kommer att äta bönorna oxå, för bitarna va ganska stora. En sak är säker, om jag vore katt skulle jag inte äta gröna bönor ;) Men nu är jag ju ingen katt, snarare en Apa :D Haha :D

Förutom att ja tycker om bananer så älskar jag även vindruvor och mandariner samt äpplen och då särskilt farmor goda sura äpplen :D Hur skulle man kunna överleva en värld utan frukt? De e så härligt att bara ta en mandarin och känna den härliga sura saften nöta ner emaljen på tänderna xD Haha en bisak, men dedär me syror som fräter sönder tänderna fixar man med tuggummi och typ mjölk/vatten. Våran huslig ekonomilärare tipsade om att man kunde äta ost efter en måltid oxå för att göra Ph värdet i munnen mer neutralt. Men varför snackar ja som en tandläkare nu? :O haha :D


Ikväll ska ja kolla film och äta mörk choklad *mums* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0