NajsPrice på BurgerKing :P

Fråga mej inte om rubriken, den är bara en helt random utvald rubrik ^^ Har man dålig fantasi så har man :D Eller egentligen har ja väl inte så dålig fantasi, ,men det är mer detdär med att anstränga sig som är jobbigt XD
Vilka problem man har egentligen, helt obetydliga. T.ex. att ja gnäller om att ja måste ha XP på min dator, tänk på hur många som aldrig kommer att ha tillgång till någon dator :( Men det är väl nog så att om man lever i ett I-land så gör man. Och vi som gör det kommer nog alltid att klaga på de små sakerna som de i U-länderna aldrig skulle klaga på..
That's just life ^^

Men nu skall jag sluta vara så filosofisk och dramatisk. :D
Förrästen har jag fått en ny favoritsmiley --> ^^ Den e ju bara hur söt som helst ;D Använder den lite här och där, är dock osäker på om jag använder den i rätt sammanhang xD Nåja, man styr ju sitt eget liv och väljer själv var man ska sätta in smileys, så inte kan ju någon då komma och säga åt mej att ja använder dem i fel sammanhang ^^.

Men nu skall jag sluta att skriva massa nonsens och göra nå annat istället, vi får se om det blir något inlägg senare ikväll, men ha de gött så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0