Nej se det har snöat inatt :D

Fick en positiv överraskning när jag vaknade klockan 5 idag, eftersom snön yrde omkring utanför fönstret ^^, men glädjen varade inte länge för jag var trött och ville fortsätta sova :D haha :D
Just nu sitter syrran och skicka smileys åt mej på msn, eftersom jag har xp har jag varit tvungen att ladda ner alla program igens om jag haft på datorn, och då försvann alla mina smilisar :P Synd, ja hade så många bra :P Fast egentligen skönt att vissa försvann, för ja kunde inte ens skriva haha utan att någon slags gapskrattande smiley kom fram xD
Lite senare idag skall jag ladda upp en bild på våran julgran samt en bild jag ritade/färglade igår :) Men har inte tid med det just nu, för vi skall snart åka till vår kära farmor som skall bjuda oss på mat idag :D

Byebye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0