Och hur lyckades du med det?

Det är en fråga som många ofta frågar mej. Senast igår när jag kom rännandes ner från mitt rum och grävde i medicinkorgen efter ett plåster :

Mamma: va letar du efter?
Jag : plåster
Mamma: varför det då?
Jag: för att jag råkade skära mig i fingret med en sax!
Pappa: och hur lyckades du med det?
Jag : ja vet inte, det bara hände.

Haha hur kan man va så klantig som mej? Det är ju ett mirakel att ja fortfarande lever, jag menar en gång lyckades ja stifta fast ett stift i fingret och det var ingen skön känsla direkt. Jag väntar bara på den dagen när jag råkar skada mig riktigt rejält, för hittills har jag klarat mej med små sår, men man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda :D

Idag har jag varit till Vasa med min goda vän Alisa, hon skulle handla julklappar och jag skulle handla nya jeans. Vi hade det riktigt trevligt och vi skrattade hur mycket som helst. Jag är ganska säker på att alla hela tiden hörde var vi befann oss! Roligast hade vi nog på Clas Ohlsson (stavning?) där vi försökte bevisa att det är sjukt svårt att handla julklappar åt män. Vi gick runt bland alla saker och skrattade och jag gav hela tiden förslag på vad hon skulle köpa åt sina manliga släktingar. "denhär skall du köpa" säger jag och pekar på en citronpress :D Haha, de e alltid så kul att handla med Alisa :D Happy to be your friend :)<3
Sedan när vi handlat typ alla julklappar och jag krånglat mig i och ur åtminstone 20 par jeans beslöt vi oss för att gå en sväng till Citymarket och sniffa karaparfym och det var riktigt roligt, när vi väl kom ut ur affären stank vi båda som riktiga karar :D Haha vad tror folk om oss egentligen? ;D Min nya favortparfym som finns för både män och kvinnor heter Bruno Banan :D I love the name ;D

Innan vi åkte hem tog vi oss en snabbfika på waynes coffee, och där hade vi det riktigt mysigt, trots att ja brände min tunga på det heta kaffet xD Men är man född med otur så är man ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0