Oh the joy of christmas :P

Har just suttit vid tv:n, kollat på kalle anka, men ja måste säga att det börjar bli rejält tråkigt. Tror inte jag skall kolla på det nästa år, för man sitter ändå bara och gäspar, det är inte kul längre. Inte när man har sett samma skit typ 15 gånger ^^ Det skulle ju vara roligt om de kunde förnya sig lite mer, för nog tycker man ju att de måste finnas mer bra scener i disneyfilmerna än en xD

Jag har suttit och stirrat ett tag på julgranen och alla julklappar som ligger under den. Vi inväntar farmors ankomst så att vi kan börja öppna. Inte för att jag har önskat mej något speciellt, så jag förväntar mej inte att få något speciellt. Pengar till bensin är väl i princip de enda ja vill ha just nu..

Det är dyrt att leva, nog medan man är studerande i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0