slöa söndan ännu en gång :P

Igår blev det aldrig av att uppdatera denna kära blogg, hade liksom inte tid xD Sov länge och sen kom Alisa hit och så gjord vi en massa, så det blev liksom inget :P Och fest på kvällen då, vad man skall säga om det? Det var väl kul att åka runt och lussa för våra lärare, men de kändes som att kvällen tog slut lite för fort i alla fall :P men egentligen skall man väl vara glad för det, eftersom man slapp vara bakis idag då :D

Sitter som bäst i min obäddade säng och äter godis, känns lite som att ja tröstäter faktiskt, för egentligen är ja inte alls sugen på godis xD Men när de finns godis som väntar på en kan ja inte hålla mej ;D Hehe :)
Jag har nyss pyntat mitt rum lite me nå julsaker, men jag har ingen julstämmning ännu :( undrar om den nånsin kommer att infinna sej? Alltså det är ju till och med snö ute nu och jag har inte ens julstämmning?? Vad är det för fel på mej? Jag brukar längta efter julen redan i typ september eller nåt, men inte i år :O

Någon annan där ute som inte heller har någon julkänsla för tillfället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0