The Ugly Truth

Ytterligare en film med Katherine Heigl. Denna människa är en grymt bra skådespelare! Jag har älskat henne i alla filmer hittills, hon är så grymt bra :D Creds till henne ;D

Denna film från 2009 handlar om Abby Richter ( spelad av Katherine Heigl) som är programledare på morgontv, tyvärr är hennes show inte så framgångsrik, så hennes boss försöker komma på nya sätt att få igång tittarsifforna. Bossen bestämmer sig för att anställa Mike Chadway (spelad av Gerard Butler) som driver en egen show som kallas "the ugly truth", nu får han börja visa showen på deras tv kanal istället. Detta driver Abby till vansinne eftersom hon är något av ett kontrollfreak och hon störs grovt av Mikes uttryckssätt.
Filmen erbjuder många pinsamma situationer och välidigt många skratt. Jag satt som på nålar av vad jag var uppspelt på vissa ställen i filmen. En helt gudomligt bra film som jag verkligen rekomenderar åt andra! Detta var verkligen en humoristisk film, nå ni som vill se en komedi gör rätt i att välja denna!!


Här är en bild från en scen i filmen. Är de inte ett vackert par? ;)



Filmen får betyget 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0