Tjock som en bock

Det är precis så som jag känner mej för tillfället. Magen känns stor och uppsvälld som en ballong. Det är definitivt dags att sluta äta julchoklad nu ^^ Usch och fy för allt godis på julen :P Men förstås är det ju ingen som tvingar en att äta det, men det är ju liksom bara så gott och när man har godis skall man ju äta det oxå :D Det är min livsfilosofi i alla fall ^^
Så nu måste ja sluta ha godis så att jag kan sluta äta godis, *smarta jag* :D

Idag har jag varit till Alko (sytembolaget kallas det väl i sverige) och inhandlat alkoholhaltiga drycker, jag köpte rosa bubbelvin och nå 21 % blåbärsdricka, som jag inte riktigt vet vad det är, men det såg gott ut :D Eller jag vet nog vad det är förresten, de va ju en kompis till mig som drack det en gång ^^ Hehe

Har oxå spelat spelet ja fick i julklapp "the club", ett riktigt kul spel egentligen. Man ska para ihop människor på en nattklubb, och de har både synliga och dolda egenskaper ^^ T.ex. kan de ha könsjukdomar, vara trolovade, vara bisexuella o.s.v. och de dolda egenskaperna ger antingen + poäng eller - poäng :D Har nån annan spelat det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0