Utlovade bilder och sjukdom :P

Sitter och tröstäter lite choklad bara för att jag fortfarande är sjuk. Jag har haft 37.5 varje dag ända sedan i fredags.. Hoppas att de ska svänga om och börja gå neråt snart. För jag känner mej så slut och trött av dethär med att vara sjuk. Men det verkar som att det är väldigt vanligt att folk är sjuka denna årstid, så ja kan väl trösta mej med att ja inte är enda som är sjuk ^^
Men här kommer några bilder :


Denhär bilden har jag suttit och knåpat ihop, blev ganska nöjd faktiskt :)



Min katt Zakke ville oxå vara med på bild :D


Såhär ser årets julgran ut :D Var dock inte med och klädde julgranen i år eftersom min goda vän Alisa var här ;D



Jag och syrran bakade pepparkakor idag, och detta blev resultatet :) Bara några brända ;D



Här är den utlovade bilden på min svarta glittriga klänning, som glittrar av sej på allt och alla :D


Sådär det var alla bilder för denna gång! Och detta inlägg är även klart, kanske återkommer sen ikväll om jag har något vettigt att skriva om ;)

Pusshej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0