Väldigt bra kväll :)

Det blev tyvärr inget windows 7 på min dator :/ det gick inte att installer på min tröga skitdator, så brorsan fick installera vista igen då :P usch vad äckligt xD skulle gärna haft sjuan. sitter just nu och skriver på den mest minimala datorn i hela världen xD eeepc :P det skulle aldrig falla mej in att skaffa en sånhär liten dator, det är så svårt att skriva på tangenterna, trycker fel hela tiden :P

Men nu till det bra sakerna med min kväll. Alisa kom hit en sväng och vi var ute på en kort promenad, snabbläste solo och for sedan till ABC och satt där väldigt länge och pratade om allt mellan himmel och jord. :) En riktigt trevlig kväll har det varit. Skönt att kunna slappna av från tankarna som normalt tynger min skalle xD
Men nu jippii får jag tillbaka min dator, fast på engelska denna gång :P suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0