Väntar..

Nu gott folk är det bara några ynkliga dagar kvar tills julafton. Men konstigt nog känner jag mig inte direkt förväntansfull för denna jul. Jag har liksom inte önskat mej nåt speciellt, så ja kommer antagligen inte få något speciellt då heller, men ja hoppas på att få en bunt pengar så att jag kan tanka bilen samt ge pengar åt Alisa :D
Såhär i dessa tider är det mycket man väntar på, för tillfället väntar ja på att ett klipp av parlamentet ska ladda klart så att jag får kolla på det! I love Parlamentet :)

Ikväll har jag och cecce slått in julklappar, det blev ganska många, och de skall alla placeras under granen. Jag klantade mej bara ca 3 gånger när jag klippte till pappret till de olika presenterna :D *stolt* , men de e inte så lätt att få till rätt längd xD Jag använde Cecce som min slav och kommenderade allt vad hon skulle göra så jag satt på golvet i kanske timme och pysslade på samtidigt som jag gav order åt henne om vad hon skulle göra eller hämta. Samtidigt som vi paketerade in julklapparna lyssnade vi på musik, måste säga att Bad Romance med Lady Gaga är en grymt bra låt :D


Men nu ska ja fortsätta kolla parlamentet innan datorn slocknar för en fjärde gång idag ( jag har ingen aning om varför den gör det. Helt plötsligt bara dör den framför en och man blir tvungen att starta om den ) Om någon har något tips på vad felet på min dator skulle kunna vara, så kan ni gärna skriva en kommentar här på bloggen!!
Jag skulle vara tacksam för det ;D


Godnatt alla prinsar och prinsessor där ute *kraaaam* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0