Vilken galen helg!

Just nu sitter jag ihopkrupen i sängen bland en massa grejjer. Mamma skall nämligen torka golvet idag och då har jag varit tvungen att lyfta upp alla saker här. Det är lite trångt men det går nog! :D
Hur var min helg nudå? Jo den var väldigt oplanerad xD
Det var meningen att en kompis skulle skjutsa in oss till vasa, men hon ville inte pga. det dåliga vädret, vilket är helt förståerligt när hon inte haft körkortet så länge heller! :) No worries ja e inte arg på dej!"
Men jag och alisa hade bestämt oss för att vi skulle och festa, så vi hoppade in i hennes folka och så körde hon till vasa. Det gick nog riktigt bra, men när vi mötte lastbilar så kunde de komma sådana där 5 sekunders stunder när man inte såg ett skvatt för att man var inne i ett stort snömoln. Men vi klarade oss levande till Vasa i alla fall ^^
Sedan när vi skulle parkera så hände ett litet missöde och vi råkade komma farligt nära en annan bil. Hur hon än försökte och vred å vände på ratten åt olika håll och körde framåt och backade bakåt, så kom vi bara närmare och närmare. Vi var så i panik att vi började skratta, så roligt ha int ja haft på läng. Det hela löste sig genom att en kompis storebror och kom backade bort bilen åt oss samt parkerade i en ny ruta^^ Haha vilka äventyr man upplever nuförtiden :D Sedan shoppade vi en stund och jag köpte ett par nya byxor och en svart glittig klänning som jag bara älskar!! Det enda som är störande med den är att det lossnar glitter så fort ja rör på mig, så när vi var på förfest var de glitter överallt. Och där jag satt var det även väldigt mycket glitter ^^ Efter förfestandet så åkte vi till Ollis, där jag hade en riktigt bra kväll :)

Skriver mer senare, och kanske de kommer nån bild på min svarta klänning oxå :)
Ha de bra !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0