Wuhuuu :D Happy I am

Varför är så många av mina rubriker på engelska då? faktiskt när ja tänker efter så tänker ja en del saker på
engelska oxå, och uttrycker mig ganska ofta med "coola" engelska uttryck ^^ Haha vilken fjant jag är, jag går omkring och tror att ja kan engelska^^ Okej ja kanske kan engelska, men inte är jag nån expert i alla fall ;D
Men nu skall jag sluta prata om mina engelskakunskaper, intressantare saker måste det ju finnas att skriva om ^^

Ikväll blir de fest hos MIA *wiiiee* happy att nån i alla fall ville ordna fest!! Jag har bakat mockarutor som jag skall ta med och bjuda på, och så har man ju en hel del alkoholhaltigt oxå, nog kommer jag säker bjuda lite på mitt rosa bubbelvin oxå, för en hel flaska dricker ja nog inte själv ^^ Har ju annat oxå^^ :D

På sistone har jag börjat drömma mycket om barn, inatt drömde jag att jag var gravid och så hade ja en unge som ja bärde omkring på oxå, alltså jaa. Är detta nåt slags tecken? Det är svårt att veta, det enda ja vet är att jag absolut inte vill bli mamma just nu^^


Men nu ska ja sluta skriva om mina knäppa tankar här, och göra nå annat vettigt, typ chatta me folk på msn, det är vettigt det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0