Avslappnande musik

Det är rascal flatts det!
Ja ha lyssnat på vissa låtar 60 ggr så det är inte konstigt att man kan texterna :D om man inte har nåt att göra sätter man på datorn och lägger i gång rascal flatts och så sen börjar man sjunga :D Det behöver inte låta bra för att det skall vara kul :D
Sådär annars har det varit skiit tråkig dag, har inte haft något att göra, så jag å syrran börja spela guitar hero på andreas dator, men han har ingen gitarr så man kunde inte spela så långt i dedär career, och på quickplay kan man bara spela dom låtar man klarar i career. :P såå men jag å cecce övertalade pappa idag att vi måste skaffa guitarhero till playstation 2, så då beställde vi :D Från megastore, by the way så är det mycket biliigare på den sidan och den är på svenska, fast man väljer finska så står ändå inte allt på finska :D Tur att man e finlandssvensk :D
Janå alla som beställer skivor och filmer från internet borde gå och kolla på www.megastore.se
Där har dom många cd skivor och filmer som dom int har på cdon, och det stora +:et är att det är mycket billigare :D
Nu sitter ja å längtar efter guitar hero, ja ska först spela alla låtarna på easy och sen på medium och så ska ja bli riktigt bra och spela på expert :D ( fast det kan ta några år innan ja blir så bra ;D ) Men ja kan erkänna att jag idag spelade på medium och lyckades skrapa ihop 93 % rätt på en låt och typ 90 på dom andra ja spela :D Stoolt!!

Förrästen är svenska filmer bra, jag vet att det finns många som inte gillar dem och tycker att de är händelselösa o.s.v men ja älskar dom, jag har blivit ett svenskafilmer freak :D kollade så sent som idag på en som hette hans och hennes, riktigt komisk måste jag säga, :D rekommenderar varmt! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Rascal Flatts är ett superbra band:) Har lyssnat på dem i 4 år nu!

2009-03-09 @ 13:32:35
URL: http://ssssofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0