Har bebisar 3 huvuden :O

Det var ett citat ur programmet " Familjen annorlunda". Det var en av mammorna som uttalade sig så när hon var på en
ultraljudsundersökning och såg 3 huvuden på skärmen xD.
Jag tyckt att det lät så kul så jag var tvungen att skriva det här, så att alla som läser och inte sett programmet kan förundras :D En annan ganska kul information är att det bara är ca. 12 trillingfödslar i sverige per år. Så det är inte så himla vanligt i alla fall xD
Jag säger bara det att jag inte vill ha trillingar :O Tänk vad jobbigt när 3 barn ska tas hand om och man bara är 2 föräldrar xD

Jag måste bara berätta att kemilektionen idag var ganska jobbig, för när vi antecknade massa saker så var det ett väldigt långt ord på 24 bokstäver xD Det var väldigt jobbigt att skriva för läraren hade använt alla långa ord som han möjligtvis skulle komma på i ett kemisammanhang.
Imrn kanske bio då :D
Måste förrästen skicka ett mail på tyska till nån tysk nu, man ska skriva om sig själv, så att de från tyskland som vi ska lära känna, får reda lite på en på förhand :D

Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0