Isbjörnar är söta!

Japp, det måste man säga. Såg just reklam om att isarna smälter och att isbjörnarna inte har någonstans att vara.. stackars isbjörnar :/ dom som e så söta, men när man tänker efter så är det ju inte så konstigt att isarna smälter, jag menar, nån gång måste ju isen smälta. Om du lägger fram en isbit i rumstemperatur så smälter den ju :P
Men det är klart att det är synd att djur måste lida för att isarna smälter.. :(
Kan ju lägga in en isbjörnsbild här nu ( bara för att dom e så söta) :)

Jag vill bli isbjörnsfadder :D  du kan oxå bli det ;D

Idag var det vanha och jag föreställde en gammal fattig bondkvinna, så därför hade jag inte så graciösa kläder och definitivt inte graciösa skor. Brorsans skor, typ 5-6 nummer för stora månstövlar xD Det var nog riktigt kul idag i alla fall :)

alltså HJÄLP ha blivit ett dåligt programm, förra säsongen va bra men denna suger :O


Kommentarer
Postat av: Peter

Nåja, bara isbjörnan kan räddas ti na zoo elå reservat bord di klar se tills e var kallan period pånytt. ;)

2009-02-13 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0