Nervös!

Det kan man lugnt säga att jag är :O
I morron är den stora dagen när vi far till björneborg med företaget jag är med, och där skall vi ha en 4 min presentation på engelska inför flera hundra personer, så jag tror att det är ganska normalt att vara nervös. Jag har övat in vad jag skall säga, men jag är så rädd för att jag skall få black out och  inte minnas någonting av det jag skall säga, :( Hemska saker, och så blir det ju gala på kvällen då och då ska ja ha en fin röd klänning :D Och så ska vi sova på ett skolgolv, men jag ska ta med en luftmaddrass som ja ska sov på så det inte blir så hårt, eftersom man inte får någon madrass där xD Och så sovsäck då såklart :D ska bli ganska kul, men samtidigt skrämmande.. Hmm hoppas det går bra för oss och jag hoppas att alla som läser detta skall hålla tummarna för oss!! :D
På lördag är det krs-marknad, vi har riktigt fina tvålar att visa upp nu :D rosa och gula är dom, och en hel del läppomada oxå :D Som tur är behöver man inte sälja så länge på den kalla marknaden som är utomhus ;) vissa andra skall ju göra det :D
och om dom inte gör det så blir jag arg!!

Men ha det bra nu :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Gar no bra, golle:D

2009-02-04 @ 21:52:37
Postat av: Anonym

tack älskis :)

2009-02-04 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0