Onsdag XD

Jahapp, när man då äntligen sitter här framför datorn har ja hunnit skriva 3 prov XD så jag har inte haft tid att skriva blogginlägg, har bara pluggat, men ja har engelskaprov i morron, det är väl inte det svåraste provet denna provvecka, så därför tänkte jag ta mej friheten att skriva lite :D
Man får liksom abstinens när man inte har skrivit på länge, jag tänker hela tiden att ja borde skriva blogginlägg xD inte för att ja alltid har så vettiga saker att skriva om men i alla fall är det kul att skriva av sej. Jag skulle egentligen laddat upp nå bilder här nu som jag tagit idag, men ja sitter i sängen nerbäddad ( Bara för att de e så jäkla kallt) och så orkar ja inte gå efter kameran, :D är man lat så är man, men ja kan ladda upp nån bild ja har färdigt på datorn ;D tex. en bild på mammas födelsedagstårta :D som jag gjorde, stolt :D

Alltså, det är roligt att göra tårtor :D Jag är den i min familj som gör typ alla tårtor som skall göras :D
ja gillar allt som har med bakning och sånt att göra :D wiie blir glad :D

Men nu ska jag avsluta detta inlägg, fast ja lägger till en liten bild så det blir roligare :D

Jag har ritat denna :D
Jag har ritat denna :)

Men ha det bra nu alla!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktit fin tårta, och ännu finan teckning!

Dö sku kan vaar bagar. ;)

2009-02-18 @ 20:57:56
Postat av: Lenita

hehe

ja kan va din bagare :)

2009-02-18 @ 21:43:48
Postat av: cecilia

naaaaaam tårta!

2009-04-04 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0