Prisa läppomadat!

Alltså jag måste bara få rekommendera det där läppomadat som vi tillverkar i företaget jag är med i.
Bara naturliga råvaror så man BLIR INTE beroende!! Jag lovar. Jag hade jätte torra läppar av en orsak ja inte har nån aning om, men då köpte ja ett av våra läppomador och det tog 2 dagar å sen behövde jag inte använda det mera.
Man behöver inte använda detta läppomada lika ofta som andra, jag var beroende förut, men inte längre :D Evigt tacksam att jag inte är det. Men jag rekommenderar varmt att alla som är beroende av domdär preparaten man köper i affären, att istället köpa våra läppomada!! Du kommer att märka skillnad. Alla som har gett kommentarer om användningen av det har varit positiva!

Okej nu till annat, Penkkis idag och vanha i morron :P Ja orkar nu int klä ut mej nå extra mycket imrn, men ja får i alla fall ät pizza xD Och på kvällen är det Vanha festet, men ja orkar int far på det :P Kalla mej tråkig om ni vill, men ja har ingen lust att va krapula hela helgen när ja ska läs på prov xD


Dummt me error, tänkte ladda upp en mysig bild här men de går ju int :/

Kommentarer
Postat av: Peter

Varför köper du läppomada som du ha laga sjölv? :D

2009-02-13 @ 20:12:11
Postat av: Anonym

man kan ju inte bara ta nånting sådär, man måste betala XD

2009-02-13 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0